čtvrtek 5. listopadu 2009

Středa 4.11.

Včera jsmne napínali nový rámy.
Na příště nám mimo jiné zbývá natáhnout poslední rám a nahodit všechny emulzí.
Už jsem nestihli síta nahodit, tak já se tam v tejdnu stavím a aspoň jedno nahodím, ať můžeme příště svítit.
Takže si doneste návrhy na pauzáku.

Rozmíchala jsem novou emulzy a odvrstvovač.
A zjískali jsme krásnou novou skřínku, pouze na náše věci.
Taky jsem uklidila konečně věci po workshopu.

Zadala jsem dva nový úkoly:
1. vtipná hláška(slovní hříčka)
2. kočka (prostě nějáká šelma kočičího původu nebo inspirace z ní, pár z nich poslytneme Kočičkám, pro jejich kočičí útulek...-tento úkol jest dobrovolný...)

Tereza donesla skvělou knížku o mandalách, takže kdo ještě nemá úkol mandala, se v ní může hojně inspirovat, je tam stále k nahlédnutí.

Jo a díky Gulážovu kámošovi teď máme i krásný nový stěrky. Díky.

Účatnili se: Tereza / Koxxa / Cystalgia / Nikuka / Nonobody / Kootcha / Karel

Žádné komentáře:

Okomentovat