pondělí 12. října 2009

Workshop v Progresu



A teď něco lepšího. V sobotu jsme udělali narychlo nazkoužku workshop v Progresu. Bylo to na poslední chvíly, tak jsem řekal jen Kootchovi, o kterým jsem věděla, že bydlí za rohem, protože jsem si říkala, že v sobotu odpoledne Vás těžko nalákám na workshop. 
Myslela jsem, že stejně nebude o tisk moc zájem. Ovšem naštěstí právě naopak.
Sotva jsme si vyprosili jednu pauzu na cígo, protože jsme tiskli ostošest. 
Lidem se to líbilo, takže to vypadá, že by se workshop mohl opakovat. Možná již tenhle pátek, ale přesně to budu vědět až ve středu. Tak kdyžtak, kdo by jste se chtěl připojit, tak mi dejte vědět.

Za utržené peníze z této akce koupím triga na další workshop, jestli s tím někdo nesouhlasí, nechť se hlásí na velitelství.
P.s.: Díky Kootcho za skvělou práci.






Žádné komentáře:

Okomentovat